2021. január 28., csütörtök

Komplett Maxi-cosi csecsemő autósülés -13 kg-os: esővédővel+öv és ágyékvédővel,fejszűkítővel - Jelenlegi ára: 18 500 Ft

Eladó egy Maxi-Cosi autósülés kék alapon pici virágmintás pamut mosható huzattal, A belsejében speciális magasított fejszűkítő található. Ennek az alsó részében van egy plussz szivacs , ez emeli, meg a csecsemőt, mikor nagyobb a bébi, ezt ki lehet venni belőle, mikor meg már gyermek, kivehető az egész fejszűkitő. Őv és ágyékvédővel ellátott, így nem vág sehol a babánk nyakába, ágyékába. 3 pontos automata övfeszítő rendszerrel ellátott, szabványnak megfelelő autósülés. Eredeti Maxi-Cosi napvédőt vettem hozzá, de mivel májusi születésű a gyermek, egész nyáron használtam, így egységesen napszívott. Gyári esővédőt adok hozzá, ezt is napi szinten használtam ősszel, a tetején be lehet nyúlni, a hordozókarhoz. Az esővédő a tetővel, de a tető nélkül is ráilleszthető az autósülésre. Igény szerint leválasztom az esővédőt és nélküle is eladó az ülés.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hírdtem az autósülést !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítási díjat az ország területén belül !
 

Jelenlegi ára: 18 500 Ft
Az aukció vége: 2021-01-28 23:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése